- Genel Müdürlüğün ihtiyaçlarını belirlemek ve Genel Müdür tarafından onaylanan ihtiyaçlar doğrultusunda bütçe teklifi çalışmalarını yürütmek.
|
- Bütçe Kanunu ile belirli ödeneklerin serbest bırakılma oranlarına göre bütçenin sarfı ile ilgili çalışmaları yapmak.
|
- Daire Başkanlıklarının taleplerini bütçe tekniklerine ve kanun teklifi hazırlıklarına uygun olarak incelemek ve serbest bırakma oranlarına göre harcamaları gerçekleştirmek.
|
- Performans programı izleme çalışmalarını yürütmek.
|
- Maaş tahakkuk ve fazla mesai işlemlerini yürütmek.
|
- Genel Müdürlük personelinin icra veya nafaka takibi işlemleri ile doğum yardımı, kesenek ve benzeri tahakkuk iş ve işlemlerini yürütmek.
|
- Muayene kabulü tamamlanmış işlemlerin tahakkuklarının yapılarak muhasebeleştirilmesini sağlamak.
|
- Genel Müdürlüğün gelen ve giden evrak hizmetlerini gerçekleştirmek.
|
- Genel Müdürlüğün arşiv hizmet ve faaliyetlerini ilgili yönetmelikler çerçevesinde düzenlemek ve yürütmek.
|
- Bakım ve onarımı yapılacak malzemeler ile hurdaya ayrılacak malzemeleri tespit etmek.
|
- Personelin ihtiyacı olan demirbaş ve sarf malzeme ihtiyaçlarını belirlemek, malzemelerin piyasadan veya Devlet Malzeme Ofisi aracılığı ile temini ve tedariki için gerekli işlemleri yapmak.
|
- Genel bütçeden temin edilen taşınır mallarla ilgili işlemleri yürütmek.
|
- Genel Müdürlük telefon, faks, cep telefonu ve internet vs. faturalarının ödenmesi ile Bakanlığın ilgili birimlerine intikalini sağlamak.
|
- Daire başkanlıklarının ve İSGÜM’ün ihtiyaçlarının giderilmesi için Genel Müdürlüğün kullanımındaki bütçelerden Kamu İhale Kurumu mevzuatlarında belirtilen usullere göre Genel Müdürlük Makamınca talimatlandırılan satın alma işlemlerini yapmak, bunlara ilişkin süreçleri takip etmek ve gerçekleştirmek.
|
- Satın alma ve ihalelere ilişkin şartname ve sözleşmeleri hazırlamak veya daire başkanlıkları ile İSGÜM’deki teknik elemanlarca hazırlanan teknik şartnamelerin mevzuata uygunluğu değerlendirilerek son halini vermek.
|
- Personel görevlendirilmeleri ile ilgili gerekli yazışmaları yapmak ve onayları almak.
|
- Genel Müdürlüğün insan gücü planlaması ve personel ihtiyacı ile ilgili çalışmaları yapmak.
|
- Personele verilecek hizmet içi eğitimlerin organizasyonlarını yürütmek.
|
- Genel Müdürlük personelinin özlük ve kadro işlemleri ile ilgili olarak; yıllık izin, ücretsiz izin, mazeret izni, hastalık izni ve kadro derece yükselmeleri işlemlerini takip etmek ve kontrolünü yapmak.
|
- Genel Müdürlükte staj yapacak kişilerin işlemlerini yürütmek.
|
- Personeli ilgilendiren konulardaki yazılarla ilgili duyuru yapmak.
|
- Personel görevlendirilmelerinde yurt içi ve yurt dışı geçici görev yolluklarını yapmak.
|
- Emekli olan ve naklen gelen personele sürekli görev yolluklarını yapmak.
|
- Malî karar ve işlemlerin mali mevzuatlara uygunluk kontrolünü yapmak.
|
- Malî karar ve işlemin uygun görülmesi halinde, dayanak belgenin üzerine “Kontrol Edilmiştir” şerhini düşerek imzalamak.
|
- Malî karar ve işlemin uygun görülmemesi halinde nedenleri açıkça belirtilen bir görüş yazısı ile ilgili daire başkanlığı veya İSGÜM’e iade etmek.
|