Olağanüstü Hal İlan Edilen İllerde Kayıp Kart Yenilenmesi Hakkında Duyuru


22 Mart 2023, Çarşamba
Ankara, Türkiye

 

128 Numaralı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi'nin "Belgelerin Yenilenmesi" başlıklı 3'üncü maddesinin birinci fıkrasında yer alan "Yerleşim yeri olağanüstü hal ilan edilen iller olan kişiler ile 6/2/2023 tarihi itibarıyla olağanüstü hal ilan edilen illerde bulunduğunu belgeleyen kişilerin kayıp veya kullanılamaz durumda olan çalışma izni ve çalışma izni muafiyet belgelerinin yenilenmesinde; olağanüstü hal süresince değerli kâğıt bedeli ile çalışma izni ve çalışma izni muafiyeti harcı yeniden alınmaz." hükmü gereğince belgelerinin yenilenmesinde; olağanüstü hal süresince değerli kâğıt bedeli ile çalışma izni harcı yeniden alınmayacaktır.

Bu kapsamda; 6/2/2023 tarihi itibarıyla işyeri adresi olağanüstü hal ilan edilen illerde bulunanların kayıp veya kullanılamaz durumda olan çalışma izni belgelerinin, herhangi bir değerli kâğıt bedeli veya harç alınmadan yenilenebilmesi amacıyla E-izin sisteminde “İzin Sonrası İşlemler” menüsünde bulunan “İşlemler” listesindeki “Kayıp Kart Talebi” bölümüne tıklayarak sistemde kayıtlı adrese ya da işveren tarafından yeni bildirilecek olan adrese gönderim sağlanması için başvuru yapılabilmektedir.

 

E-izin sistemine giriş için tıklayınız.