…
…
16 Kasım 2020, Pazartesi Ankara, Türkiye

“İSG Buluşmaları” Kapsamında TURKCELL Global Bilgi Pazarlama Danışmanlık ve Çağrı Servisi Hizmetleri A.Ş.’nin Yıllık Değerlendirme Toplantısına Online Olarak Katılım Sağladık.


“İSG Buluşmaları” programlarımız kapsamında bu hafta 29 işyeri ve 14450 çalışanı ile çağrı merkezi faaliyetlerinde istihdamda ön sıralarda yer alan Turkcell Global Bilgi Pazarlama Danışmanlık ve Çağrı Servisi Hizmetleri A.Ş.nin İSG alanında yaptıkları yıllık değerlendirme toplantısına iştirak ettik.

Toplantıda konuşma yapan Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Direktörü Sn. Zafer ÇAVDAR; insan kaynakları uygulamalarının temelinde çalışanlarına verdikleri önemin yattığını vurgularken, Turkcell Grup İdari İşler Direktörü Sn. Kutlu KÜÇÜK, pandemi sürecinde uzaktan çalışmaya yönlendirdikleri çalışanlarına birebir ulaşarak bu dönemde moral ve motivasyonlarını yükseltmeye gayret ettiklerini belirtti. Genel Müdürümüz Cafer UZUNKAYA ise; sektörün ihtiva ettiği riskler itibariyle gerek ergonomik gerekse psikososyal etmenlerle mücadele etme noktasında gösterilen özverili çalışmalar nedeniyle teşekkürlerini iletti.

Turkcell Grup İSG Müdürü Sn.Dr.Serkan ALKAN ve ekibi tarafından; pandemi dolayısıyla evden çalışma sürecine geçişte alınan aksiyonlar, lokasyonlarda COVİD-19 salgını ile ilgili alınan önlemler, Çağrı merkezi sektörü özelinde işyerlerinde yapılan iyi uygulamalar ve 2020 yılı İSG istatistikleri başlıklarının yer aldığı sunumlar gerçekleştirildi. 

Karşılıklı beklentiler alınarak, pandemi sürecinde özellikle ekranlı araçların daha fazla kullanıldığı göz önünde bulundurularak bu sebeple oluşabilecek kas iskelet sistemi rahatsızlıklarının önüne geçmek adına ortak bir çalışmanın yürütülmesine karar verildi.